widgets,  tips, tutorials and SEO

assalamualaikum ;)

Saturday, January 29, 2011

ALHAMDULILLAH, HAZAA MIN FADLI RABBI (:








Segala puji hanyalah  bagiMu Allah, tuhan sekalian alam, yang Maha Hebat percaturannya, Maha Berkuasa atas segala sesuatu di setiap inci alam semesta ini..

          Alhamdulillah, berkat keizinanMu, juga kesihatan tubuh badan serta kecerdasan akal fikiran yang Kau kurniakan buat insan kerdil ini, diiringi sedikit kekuatan dan keyakinan yang Kau pinjamkan, akhirnya setiap ‘muscle-muscle’ dalam tubuh diri ini dapat diguna dan digerakkan untuk mencoretkan  sedikit  sebanyak  perkongsian di laman ini, InsyaAllah..                           
  Diri ini bukanlah seorang yang kukira pandai menyusun kata, apatah lagi  bijak dalam melakarkan coretan yang  indah-indah, namun atas pengharapan menggunung  kepada yang Maha Khaaliq, sedayanya ku cuba mengatasi kekurangan itu, Biiznillahh..

          Terima kasih yang tidak terhingga ku tititpkan buat seorang kakak yang sangat bersemangat dan bersungguh-sungguh serta sentiasa memberi sokongan padu untuk  diri ini membina laman blog ini. Walaupun pada asalnya, diri ini tidaklah begitu berminat, jauh sekali berkeinginan untuk memiliki sebuah blog, namun bait kata-katanya yang masih tersemat utuh dalam benak fikiranku  itulah yang sentiasa melonjakkan semangat ini untuk mencuba sedayanya menghasilkan laman ini..

          sebagai daie (orang yang menyampaikan/menyeru) kita sangat digalakkan untuk mempunyai blog, bukanlah apa dik, dekat blog nilah kita boleh berkongsi ilmu dan fikrah, baik juga kepada mereka yang tidak mengetahui apa-apa, sekurang-kurangnya, dapatlah mereka menimba sesuatu melalui blog adik nanti

Terima kasih akak (:

          Terima kasih kerana memberi kesedaran itu. Diri ini sedar yang diri ini tidaklah berkemampuan lagi untuk berhadapan dan berbicara di khalayak ramai untuk berkongsikan sesuatu. Mungkin disinilah medannya untuk diri ini mencurahkan segalah yang bermain di fikiran, berkongsi sedikit pengalaman atau sekurang-kurangnya berkongsi sesuatu yang mungkin diperlukan oleh mereka-mereka yang di luar sana, InsyaAllah.. Apa-apa sekalipun, tujuanku hanyalah satu, keredhaanNya  jualah yang amat kutagihkan..

          Seribu kemaafan dipohon andai di laman ini mungkin banyak silap dan kurangnya, baik pada masa ini mahupun pada  waktu kelak. Tegurlah jika ada yang tidak kena di mana-mana. InsyaAllah, diri ini akan sentiasa berlapang dada untuk menerima sebarang teguran, yang kukira bukanlah teguran daripada si tuan empunya badan itu sendiri, tetapi teguran ikhlas daripada  si Penciptaku yang diilhamkan kepada mereka-mereka yang terpilih.. InsyaAllah..

          Sebelum meletakkan titik nokhtah sebagai tanda permulaan penggembaraan ini, ingin rasanya kuhulurkan salam perkenalan buat anda semua, si pembaca kesayangan ar-Rahim  (: 

Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit waktu ‘24 jam anda’ untuk melihat-lihat dan membaca laman yang tidak seberapa ini, andai berkesempatan, silakanlah untuk memenuhi ruangan ‘comment’ di bawah ini okay ((:
Moga memberi manfaat kepada semua..~
Wassalam..

"Sebaik-baik manusia diantaramu adalah yang paling banyak mamfaatnya bagi orang lain."
(HR. Bukhari dan Muslim)

3 comments:

  1. syukran kabir jiddan khususan ila ukht sakinah litadrusuni hazaa' dduaa' ^_~

    PKR sy itu kata, kalau kita dapat sebarang pujian, salah satu perkara yg kita boleh sebutkan adlah " alhamdulillah, haza min fadli rabbi " (:
    ( segala pujian kpd Allah, ini adalah kurniaan drpd tuhanku )
    moga bermanfaat (:

    ReplyDelete
  2. =) mabruk sab.. =) insyaALLAH... kan ku jadikan blog ko ni..medan untuk ak tarbiyah dri ak jugak.. same2 kite saling mengingati yer... =)

    ma'a taufik wannajah SABRINA!

    ReplyDelete
  3. sayang kau sangat pia ^^
    insyaAllah, moga kita istiqamah dlm membaiki kekurangan diri C:

    ReplyDelete

Powered By Blogger