widgets,  tips, tutorials and SEO

assalamualaikum ;)

Tuesday, July 5, 2011

Pesanan Dari Hati untuk Hati... (:

video


Teringat kata-kata seorang ukht..
Dalam satu ‘sharing’  beberapa bulan lepas..

“men will do anything for sex, while women will do anything for love..
Including giving sex..”

Tergamam saya seketika.
*TAKUT YANG AMAT!!*
Bila difikirkan semula.. memang ada benarnya!!
Saya tidak ingin memfokuskan
pada statement ‘men’
kerana saya bukanlah dalam kategori itu..
tetapi,
bila direflekskan semula pada diri saya sendiri
ada benarnya juga
 apabila seorang perempuan itu
telah menemui apa yang dinamakan
cinta sejati, cinta agung,
 atau true love dalam hidupnya..
tiada apa yang tidak diserahkan
melainkan untuk cintanya itu.. (:
*WAUU! SO SWEEEEET LARHHHH!!!*
ya!!
Sangat hebat rasanya
apabila
Diri boleh berkorban apa sahaja..
Demi si dia yg disayangi, dirindui, dikasihi..
Persoalannya.
………………………………………………………………………………………………………..
“ehh… betul ker si dia tu adalah true love aku ekk??  Ker aku jeq syok sendiri nie??"
“mcm mana pulak aku nak pastikan yang dia jugak anggap aku pun true love dia??”


Macam-macam bermain dalam kepala, minda,
 otak kiri & kanan.. kan?? (:

"habes tu macam mana???" 

**************************************************

"tidak kau rasakan MANISNYA cinta, ANDAI tiada cinta buat yang maha Esa…"
(:











No comments:

Post a Comment