widgets,  tips, tutorials and SEO

assalamualaikum ;)

Saturday, August 13, 2011

PENING LALAT.. *_*


Assalamualaikum warahmatullah.. ^^
Syukur  Alhamdulillah kerana pada bulan barakah ini
Saya diberi peluang untuk terus berdiri & bekerja  di muka bumi ini
Untuk apa??
Saya kira kalian tahu jawapannya   (:
Ermm..
Sekadar ingin berkongsi aktiviti di bulan mulia ini..
Saya dan beberapa sahabat kesayangan
Diberi amanah untuk menyiapkan satu buletin
Untuk edaran buat warga IPTHO 
Berat juga untuk menganggukkan kepala pada mulanya
Lebih-lebih lagi ini pengalaman pertama saya untuk perkara seperti ini
Rasa macam x larat, x mampu x yakin
Segala-galanya lah ‘x’
(:
NAMUN,
Entah bagaimana saya mendapat sumber kekuatan
Untuk mengangguk juga..
Allahua’lam..  siapa lg kalau bukan Dia kn? (:
Tidak kurang 2 minggu.. saya mempelajari teknik-teknik asas
Pembikinan buletin ini
Jutaan terima kaseh kepada ‘sahaba lama’ saya
Yg sudi meluagkan masa mengajar
Itu & ini..
Terima kasih yer..  ^^
Semoga dia juga mendapat saham di bulan berkah ini..
Akhirnya, setelah berpening-pening lalat seberapa seketika
Alhamdulillah, dengan bantuan Allah terutama
Kami berjaya menyiapkan juga buletin ini..
“TINTA RAMADHAN”
(:
Semoga memberi manfaat kepada siapa jua yg membacanya..
Amin.. amin.. amin…



4 comments:

Powered By Blogger